
PROCEDURA REJESTRACJI DO SYSTEMU INTERNETOWEGO REJESTRU KANDYDATÓW – IRKA
- Po wyborze oferty edukacyjnej z listy studiów bądź studium oficerskiego, wejść w link REKRUTACJA ELEKTRONICZNA.
- Do systemu logowania niezbędne jest posiadanie konta ze swoim adresem email:
- w przypadku nowych użytkowników: REJESTRACJA,
- w przypadku wcześniejszej rejestracji w systemie: LOGOWANIE.
- Po zarejestrowaniu przechodząc do okna z aplikacjami należy wybrać proces rekrutacyjny i wybrać przycisk APLIKUJ.
- Otworzy się okno dialogowe, w którym znajduje się panel z poszczególnymi zakładkami.
- Krok po kroku należy uzupełnić dane, każdą zakładkę ZAPISAĆ I PRZEJŚĆ DALEJ (przyciski znajdują się na górze i na dole danej zakładki).
- Po wypełnieniu ankiety należy nacisnąć przycisk ZATWIERDŹ I WYŚLIJ (po zatwierdzeniu ankiety nie można dokonywać w niej już żadnych zmian).
- Po wyborze WYDRUK KWESTIONARIUSZA OSOBOWEGO I WNIOSKU otwiera się plik PDF, z którego należy wydrukować ankietę i wniosek.
- Opłatę rekrutacyjną można wykonać za pośrednictwem elektronicznego konta bankowego (numer konta i indywidualny numer płatności kandydata, na który należy wykonać opłatę rekrutacyjną znajduje się w ZATWIERDZENIU ANKIETY KANDYDATA), bądź metodą tradycyjną – poprzez wydrukowanie formularza wpłaty i opłaceniu w kasie banku lub poczty. UWAGA! Kandydaci na studia cywilne w przypadku wyboru dwóch kierunków studiów rejestrują się dwukrotnie.