Stypendium dla osób niepełnosprawnych
STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W ROKU AKADEMICKIM 2021/2022
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
OD 1 PAŹDZIERNIKA DO 30 CZERWCA
(stypendium dla osób niepełnosprawnych będzie przyznane od miesiąca złożenia wniosku)
WAŻNE!
W związku z sytuacją epidemiologiczną, dokumenty dotyczące przyznania świadczeń należy
przesyłać Pocztą Polską na adres:
al. gen. A. Chruściela 103,
00-910 Warszawa
Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji
składać osobiście:
Akademia Sztuki Wojennej
Punkt Podawczy (bud. 52)
Dokumenty należy włożyć w kopertę z dopiskiem Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji
KONTAKT:
tel. 261-814-454, m.zeniuk@akademia.mil.pl
JAK UBIEGAĆ SIĘ O PRZYZNANIE STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
KROK 1 – Należy wypełnić elektronicznie i wydrukować poniższy wniosek:
1) Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych (do pobrania na dole strony)
2) Wniosek z numerem konta (do pobrania na dole strony)
KROK 2 – Do wyżej wymienionych wniosków należy dołączyć poniższe dokumenty:
Orzeczenie o danym stopniu niepełnosprawności.
Dokumenty należy przesłać do Wydziału Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji W FORMIE KOPI (oryginał dokumentu do wglądu).
KROK 3 – Należy wysłać drogą pocztową lub złożyć osobiście wniosek wraz z kompletem dokumentów.
przesyłać Pocztą Polską na adres:
al. gen. A. Chruściela 103,
00-910 Warszawa
Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji
składać osobiście:
Akademia Sztuki Wojennej
Punkt Podawczy (bud. 4)
Dokumenty należy włożyć w kopertę z dopiskiem Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji
UWAGA!
Przy składaniu wniosku będzie nadawany numer wniosku o przyznanie danego świadczenia. Numer wysyłany będzie na adres e-mail podany we wniosku.
Numer wniosku będzie niezbędny do zweryfikowania informacji o otrzymaniu świadczenia, która ukaże się na stronie Akademii.
W przypadku złożenia niekompletnego wniosku tj. dokumentów, niezbędnych do przyznania stypendium, zostanie wystawione wezwanie do uzupełnienia braków. Dokumenty należy dostarczyć w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 7 dni). W uzasadnionych przypadkach istnieje również możliwość złożenia prośby do Komisji Stypendialnej o przedłużenie terminu dostarczenia wymaganych dokumentów: Wniosek do Komisji Stypendialnej (do pobrania na dole strony).
W razie braku możliwości osobistego złożenia stosownych dokumentów, wyjaśnień mających wpływ na przebieg spraw, student/doktorant ma możliwość wyznaczenia pełnomocnika. W związku z powyższym należy wypełnić odpowiedni dokument: Pełnomocnictwo (do pobrania na dole strony)