Stypendium dla osób niepełnosprawnych
STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
W ROKU AKADEMICKIM 2021/2022
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
OD 1 PAŹDZIERNIKA DO 30 CZERWCA
(stypendium dla osób niepełnosprawnych będzie przyznane od miesiąca złożenia wniosku)
Wniosek należy złożyć do Wydziału Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji poprzez:
Pocztę Polską:
adres: Akademia Sztuki Wojennej, Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji, al. gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa
Osobiście:
Biuro Przepustek Akademii Sztuki Wojennej, bud. 52 (pon.-pt.: godz. 6.00-18.00, sob.: 7.00-11.00)
Dokumenty należy włożyć w kopertę z dopiskiem Wydział Spraw Studenckich, Doktoranckich i Promocji
KONTAKT:
261-813-876, e.kubik@akademia.mil.pl
261-814-166, a.brzezinska@akademia.mil.pl
JAK UBIEGAĆ SIĘ O PRZYZNANIE STYPENDIUM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH?
KROK 1 – Należy wypełnić elektronicznie i wydrukować poniższy wniosek:
1. Wniosek o przyznanie stypendium dla osób niepełnosprawnych do pobrania na dole strony.
2. Wniosek z numerem konta do pobrania na dole strony.
KROK 2 – Do wyżej wymienionych wniosków należy dołączyć poniższe dokumenty:
Orzeczenie o danym stopniu niepełnosprawności.
Dokumenty należy dostarczyć W FORMIE KOPI (oryginał dokumentu do wglądu).
KROK 3 – Należy wysłać drogą pocztową lub złożyć osobiście wniosek wraz z kompletem dokumentów.
UWAGA!
Przy składaniu wniosku będzie nadawany numer wniosku o przyznanie danego świadczenia. Numer wysyłany będzie na adres e-mail podany we wniosku.
Numer wniosku będzie niezbędny do zweryfikowania informacji o otrzymaniu świadczenia, która ukaże się na stronie Akademii.
W przypadku złożenia niekompletnego wniosku tj. dokumentów, niezbędnych do przyznania stypendium, zostanie wystawione wezwanie do uzupełnienia braków. Dokumenty należy dostarczyć w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 7 dni). W uzasadnionych przypadkach istnieje również możliwość złożenia prośby do Komisji Stypendialnej o przedłużenie terminu dostarczenia wymaganych dokumentów: Wniosek do Komisji Stypendialnej (ukaże się w najbliższym czasie).do pobrania na dole strony.
W razie braku możliwości osobistego złożenia stosownych dokumentów, wyjaśnień mających wpływ na przebieg spraw, student/doktorant ma możliwość wyznaczenia pełnomocnika. W związku z powyższym należy wypełnić odpowiedni dokument: Pełnomocnictwo do pobrania na dole strony.